how teen girls have fun

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Wednesday, July 11, 2018
  • how teen girls have funa vlog in LA with emma ellie and I the girdie gang wooo ellie thumann: https://www.youtube.com/channel/UCphp...instagram: @elliethumanntwitter: @elliethumannemma chamberlain: https://www.youtube.com/channel/UC78c...instagram: @_emmachamberlaintwitter: @emmachambiemain channel: https://www.youtube.com/user/hannahme...LA DAY 2 (photoshoot): https://www.youtube.com/watch?v=JP5Nt...comment "girdie gang" if you're subscribed to both channels and have both channels notifications on so i know you're a real one i'll be responding to comments!!YES LETS BE FRIENDSSOCIAL MEDIA:Instagram- hannahmelocheTwitter- hannahmelocheSnapchat- hannah_melocheTumblr- hannahmelochePinterest- hannahmelocheVsco- Hannah MelocheSpotify- HannahMelocheDote- hannahmeloche (use the code "hannah" for $ off)thank you so much to tayla maybon for helping me edit this!! go subscribe to her! https://www.youtube.com/channel/UCnqK...i love you and appreciate you guys so freaking much. thank you for taking the time out of your day to watch and grow with me on my journey! SO much love,Hannah
  • Source: https://youtu.be/Qt_Chs1HjaI
Loading...

Comment

  • Cathleen Michella

     4 months ago

    woow remember that time when hannah and emma still friends? :(

  • Gianna Mundy

     4 days ago

    Cathleen Michella yeah what even happened

  • ands 7

     5 days ago

    yes :((

  • Alisa Maeyan

     2 months ago

    I'm always gonna wonder what actually happened to this friendship

  • pergamonto

     5 days ago

    @Mythical Liv +

  • Mythical Liv

     18 days ago

    emma was invited to hannah’s 18th bday party but emma didn’t go, and it showed on her snapchats that she wasn’t busy at all. so it’s not hannah or ellie, it’s emma who’s making them drift apart

  • liv faye

     4 months ago

    Im so emo that hannah and emma dont like eachother anymore

  • Maria Maria

     3 months ago

    Yeah 😢

  • Michael Nieskes

     8 months ago

    I feel like Ellie was third wheeling lol

  • Liss Loss

     a months ago

    Michael Nieskes ye but normally it feels like emma third wheeling

  • Sunset Rain

     3 months ago

    Michael Nieskes I know right I felt so bad but I love all of them

  • Nell Harris

     6 months ago

    Let's all were red and not tell Ellie 😂

  • Elise BB

     1 months ago

    Nell Harris it was probably just a coincidence it's not like there was a group of 10 all wearing red except one person, it was just two people wearing red and one person not

  • munoz.10

     1 years ago

    No hate but why does Emma always sound sick ? 😂

  • Isabella Boychuk

     1 months ago

    munoz.10 it’s cuz she’s Emma and she has a natural raspy voice 😂

  • im happy

     1 months ago

    She screams a lot

  • gabi hinkkanen

     5 months ago

    ellie being a third wheel for 7 minutes

  • Judy Kostal

     3 months ago

    gabi hinkkanen LITERALLY IN EVERY OTHER GIRDIE VIDEO EMMA IS THE THIRD WHEEL. SO ITS LIKE GOOD FOR HER

  • brooke hansen

     7 months ago

    5:22 LMAO WHY IS EMMA POSITIONED LIKE THAT

  • Fariha T

     1 months ago

    Literally mee 😭😂

  • Indra Peace

     1 months ago

    Thank you

  • crystal

     1 years ago

    ellie looked so left out this whole vlog. it just looked like emma and hannah talked to eachother not so much to ellie. no hate tho i love my baes

  • Grace

     5 months ago

    crystal i totally agree but like i kinda understand because they don’t get to see each other a lot.

  • Lauren Dorjee

     6 months ago

    watch emmas vlog haha

  • Hi Hi

     7 months ago

    Poor Ellie must feel so left out😢

  • Cameron French

     4 months ago

    @Hi Hi I never got triggered yall need to just targeting Emma she never gets attention from any of her so called friends she us just hated for stupid this so stop being a dick and let it go omg😂😂

  • Hi Hi

     4 months ago

    Cameron French I’m not freaking out u r the one that got triggered at my comment I’m just laughing at u😂😂