Gesaffelstein & The Weeknd - Lost in the Fire (Official Video)

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Friday, January 11, 2019
  • Listen & Download Hyperion: http://smarturl.it/hyperionthealbum

    http://gesaffelstein.com
    http://facebook.com/gesaffelsteinmusic
    http://instagram.com/gesaffelstein

    http://theweeknd.com
    http://facebook.com/theweeknd
    http://instagram.com/theweeknd
    http://twitter.com/theweeknd

    Director: Manu Cossu
    Art direction: Valentine Reinhardt
    Production: ICONOCLAST
    Producer: Maëva Tenneroni

    #gesaffelstein #theweeknd #lostinthefire
  • Source: https://youtu.be/ZGDGdRIxvd0
Loading...

Comment

  • boozeboy

     (Jan 12, 2019)

    To the person reading this,good days are coming for you (:

  • Delaney Davis

     (22 hours ago)

    thanks man. lots of thanks🔥

  • Jose R

     (1 day ago)

    I don't think so. I'm fucked up

  • Fresh Rawtten

     (Mar 13, 2019)

    Hair Stylist: I can't get the comb out of his hair.Director: Screw it, we're getting late for set.

  • Junior PS3D

     (1 day ago)

    damn chill fusty

  • Adela Krriku

     (1 day ago)

    Cota Zoom Shilongo it was a joke fuck off

  • Karl C Watts

     (Mar 8, 2019)

    You can get away with being this explicit if you sound like the weeknd

  • RG _GDZ

     (6 hours ago)

    Karl C Watts yh imagine Justin bieber singing this 😂

  • Amanda 77

     (18 hours ago)

    +Demetrious '5'3 MIDGET' Johnson 😁😬

  • Wolfgang Wheeler

     (Mar 4, 2019)

    Is it just me or are all French music producers mysterious?

  • Antares

     (6 hours ago)

    more like pretentious

  • 4 IN

     (10 hours ago)

    Lol, Gesaf is not mysterious, he's just a vain asshole

  • Offset Tyrn

     (Mar 14, 2019)

    The Weeknd: “and i just want a baby with the right one, cause i could never be the one to hide one.” Drake: “😢”

  • Bosko Filipovic

     (1 hour ago)

    +Habib Habib Thank you for an explanation, now it's clear!

  • Habib Habib

     (3 hours ago)

    +Bosko Filipovic Drake recently (A bit over a year ago) had a baby with someone who isn't necessarily deemed as one with a respectable background, so The Weeknd uses that analogy in the sense that he wants a baby with someone he loves. Unlike Drake who had a baby and was forced to hide him. As he could never be the one to hide one (A baby)

  • Xander Team

     (Jan 11, 2019)

    Damn he goes straight to the point bruh🤣

  • Son M

     (2 days ago)

    +Guddan true , plus tht movie was really scary !

  • Guddan

     (2 days ago)

    +Son M Yeah coz Lights Out reminds me of a nightmare

  • GamingWithTay :3

     (1 day ago)

    First time hearing: meh...Fifth Time: Hmm, fire itself.Eighth Time: i WaNt YoU tO sTaY😂XO SQUAD WHERE U AT PEEPS 🤘🏻

  • emma williams

     (Mar 14, 2019)

    director: how much blackness do you want?the weekend: yes

  • FuraxiuM

     (1 day ago)

    emma williams I see this comment on another video of weeknd, how much bass do you need, and weeknd say yes

  • sitijja herath

     (2 days ago)

    -creative- Gamer XDDDDD

  • Hannah Hannah

     (Mar 7, 2019)

    Why is Abraham Lincoln in the video ?

  • Elizaldo Junior

     (2 days ago)

    Thought the same.

  • Trinity Allen

     (4 days ago)

    Hannah Hannah that's the producer lol

  • Sai Srinadh

     (Mar 7, 2019)

    Let The Weeknd do the next James bond opening

  • Kevin Vella

     (2 days ago)

    Great idea!

  • Idrc

     (2 days ago)

    Weeknd* unless you’re talking about the band The Weekend which I’m guessing you’re not