The 'Diff'rent Strokes' With The Bicycle Man Child Molester

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Friday, July 20, 2018
  • Remember the 'Diff'rent Strokes' with the bicycle man child molester? It was a very special episode.

    Subscribe now: https://www.faceclips.net/user/funnyordie

    CREDITS:

    Actor/ Writer/ Editor: Dashiell Driscoll
    VFX: Joe Humpay
    Post Supervisor: Kia Reghabi

    Get more Funny Or Die
    -------------------------------
    Like FOD on Facebook: https://www.facebook.com/funnyordie
    Follow FOD on Twitter: https://twitter.com/funnyordie
    Follow FOD on Tumblr: http://funnyordie.tumblr.com/
    Follow FOD on Instagram: http://instagram.com/funnyordie
    Follow FOD on Vine: https://vine.co/funnyordie
    Follow FOD on Pinterest: http://www.pinterest.com/funnyordie
    Follow FOD on Google+: https://plus.google.com/+funnyordie
    See the original at: http://www.funnyordie.com/videos/4404...
  • Source: https://youtu.be/hdBjll62XHs
Loading...

Comment

  • Eyeland Ninja

    Eyeland Ninja

     an hour ago

    Jeez, they almost got some different strokes alright...

  • Manny4356

    Manny4356

     yesterday

    "Alright, now I want you boys to scream real loud at my ass."

  • Black Shades Johnny Cage

    Black Shades Johnny Cage

     yesterday

    Michael Jackson parts was not funny man smh they still wont let u live mike even in death

  • Young beat2x

    Young beat2x

     2 days ago

    I subbed this shit funny asf

  • Clint Workley

    Clint Workley

     2 days ago

    The way you narrated this was great

  • Ryker

    Ryker

     3 days ago

    C's like b's lmfao

  • Kirk Anthony

    Kirk Anthony

     3 days ago

    This was such an awkward laugh track.

  • Johnny Freeman

    Johnny Freeman

     4 days ago

    Well....it takes Different Strokes to rule the world.....yes it does.....

  • Seti Michael Maxwell

    Seti Michael Maxwell

     4 days ago

    There's something really weird about that bicycle guy. I can't place it.

  • Skylar Christopher

    Skylar Christopher

     5 days ago

    why was Dudley’s dad just slightly inconvenienced that his son just potentially got molested 💀💀

  • Bernell Boykin

    Bernell Boykin

     8 days ago

    Don't tell dada shiiit

  • HeadshotTatertot93

    HeadshotTatertot93

     8 days ago

    The crip and blood reference with the red bike were smooth as fuck lmao “where he bomes from” lmfaoooooo

  • kingbeauregard

    kingbeauregard

     9 days ago +1

    You know who else likes a terrific passer-outer? Bill Cosby.

  • YOUNG 3KG'S

    YOUNG 3KG'S

     9 days ago

    Ain't it funny that people would believe movie or TV shows even though it isn't true

  • Donte Tidwell

    Donte Tidwell

     10 days ago

    Theres alot of "pause" moments here 😂😂😂

  • Demetrius Hunt

    Demetrius Hunt

     10 days ago +1

    I remember this

  • Garrett Plays Games

    Garrett Plays Games

     10 days ago

    Didnt family guy reference this?

  • Bryan Evans

    Bryan Evans

     10 days ago

    Arnold! Dude! PHRASING!

  • Marcie owo

    Marcie owo

     10 days ago

    “If you wants to swing by after school he can ride that red thang!! ..maybe take the bike for a spin too.”
    omg no-

  • Maryanne WestVirginiagirl

    Maryanne WestVirginiagirl

     11 days ago

    WTF... This is sooooooo disturbing in so many ways!! Especially that laugh track!!!!!