Solving The HARDEST 9 Piece Jigsaw Puzzle!!

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Wednesday, June 12, 2019
  • Today I'm going to attempt to solve this award winning and highly difficult 9 piece Jigsaw Puzzle by Alexander E Holroyd. This puzzle won a mention at the last IPP in San Diego. The goal here is to fit all 9 pieces in to the acrylic box without overlapping..BUY THE 9 piece Jigsaw: https://www.puzzlemaster.ca/browse/no...1000's of PUZZLES Available here: http://www.puzzlemaster.ca/?a=681162Buy PLAYING CARDS Here: http://bit.ly/2wkbWFz___INSTAGRAM: https://www.instagram.com/chrisramsay52TWITTER: https://www.twitter.com/chrisramsay52__LEARN A TRICK I CREATED HERE: https://sellfy.com/p/OiqQ/LIKED A SONG I USED? GET IT HERE: http://share.epidemicsound.com/Ramsay___GAMING CHANNEL: https://www.youtube.com/channel/UCxR3...___MY MAIN CAMERA:https://amzn.to/2M9Fl9aSECOND CAMERA: http://amzn.to/2D0bVtUBEST LENS FOR VLOGS: http://amzn.to/2DeNzthBIG LENS FOR B-ROLL: http://amzn.to/2ANaqcATOP DOWN CAM: http://amzn.to/2COakmYMIC: http://amzn.to/2AKIHJQTRIPOD: http://amzn.to/2EuP9GOWebsite: https://www.chris-ramsay.comIF YOU WANT TO SEND ME STUFF:Chris RamsayCP 50011 BP. Galeries Des MontsSt-Sauveur, PQCanadaJ0R 1R0#JigSaw #Puzzle #ChrisRamsay
  • Source: https://youtu.be/s4EcAQGNn6M
Loading...

Comment

  • Chris Ramsay

     1 months ago

    I Loved seeing Lee struggle with this puzzle hahaha actually low-key helped me out tho. :)))

  • Ellen Alisio

     12 days ago

    Lol did he get his bonus?! Lol

  • IrishRoyalty1124

     21 days ago

    Chris Ramsay that man Lee deserves that $200 for all the time he saved you with that orange piece.

  • SirBanana

     1 months ago

    "So we only have three corners"_Ah shit, here we go again_

  • Seki lhos

     8 days ago

    _Thanks_

  • ᴍʌᴌᴠסᴄ ᴌʌᴠєʀєɴʌ

     12 days ago

    _ea_

  • Yanga

     1 months ago

    Ramsay: "The orange one HAS to go in the corner"Orange: "No, I motherfucking will NOT."

  • Rituel De Bangtan

     6 days ago

    It sounds like "me vs Em/Entitled mother/Karen" 😂

  • big chungus oH Y3ah yeah

     6 days ago

    @FaZe_Tompy 1 why did you reported him??? 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

  • Solid Mak

     1 months ago

    Chris: This piece must fit in the corner!Orange Piece: Well Yes, but actually No

  • Xeuyo

     19 days ago

    speedboy987 why tf u talking u have fortnite videos dumbass

  • Divit Chawla

     25 days ago

    More likeNo, but thank u for asking

  • Nebbo

     1 months ago

    Chris Ramsay: I only have a green piece leftGreen piece: I'm about to end this man's whole career

  • crying Lenny;c

     28 days ago

    ?

  • Helix

     a months ago

    Bloody , how did u not get that joke?

  • Quarbit Gaming

     a months ago

    "I think we'll be able to smash this in a couple minutes."*50 minutes later*

  • Mystic Frostgem

     27 days ago

    Hah. True.

  • Cherie Ho

     27 days ago

    Lol, I said the same thing

  • Callum Stibbards-Fryer

     1 months ago

    “It’s a corner piece “All logic“Am I a joke to you”

  • Real Random

     1 months ago

    "in a couple of minutes"Me:looks at length of video 20+ min

  • Real Random

     9 days ago

    I hope he does though these puzzle videos are nice

  • Arek Kuso

     20 days ago

    You never know, he might have given us another double puzzle video. Based entirely on the comment section, I know this is not the case.

  • Surge Osco

     28 days ago

    Nobody:Absolutely Nobody:YouTube Recommendation: I think you'll be interested in a 21 minute video of somebody solving a jigsaw puzzleEdit: Yes I watched the whole video

  • Mark Schuler

     9 days ago

    I love puzzles, I got turned on to this channel by puzzle boxes, but checked out everything else and he gained a fan

  • Oh Yeah Yeah army

     13 days ago

    Well its nice to see a new viewer of the channel

  • Papa Guevara

     1 months ago

    Chris: Let's get a fresh perspectiveAlso Chris: Immediately begins to bias the new perspective with his own theory

  • Brandon Ferrell

     13 days ago

    Fresh perspective then gives him the tip he needs. "Maybe it's not the corner piece, maybe it's tricking you."