HAIRDRESSER REACTS TO SPLIT HAIR DYE WHILE COLORING MY OWN HAIR!

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Wednesday, February 27, 2019
  • Hi Beautiful! This morning I woke up and realized that I have never had split hair color and tbh I've had every hair color so um it was time to try it out! I saw all these fabulous girls doing it and I thought why not? ya feel?

    XMONDO LAUNCH VIDEO ▷ https://www.faceclips.net/video/yVNjp4v_GU4/video.html

    SOPHIES VIDEO ▷ https://bit.ly/2TndSYT
    VICTORIAS VIDEO ▷ https://bit.ly/2ThIlrn
    NICKIS VIDEO ▷ https://bit.ly/2NwqcRe

    XMONDO:
    INSTA ▷ https://www.instagram.com/xmondohair/
    WEBSITE ▷ https://www.xmondohair.com/

    SHOP MY EXTRA LIFE MERCH! ▷ https://goo.gl/VN6tVD

    MY SOCIALS:
    INSTAGRAM ▷ https://www.instagram.com/bradmondonyc/
    TWITTER ▷ https://twitter.com/bradmondonyc

    VIDEO EDITING BY ▷www.marcelsaleta.com

    DON'T FORGET TO LIVE YOUR EXTRA LIFE!
  • Source: https://youtu.be/wL9FHi3TjYQ
Loading...

Comment

  • Brad Mondo

    Brad Mondo

     7 months ago +11499

    What you think of my hair??

  • Morgan LaBeth

    Morgan LaBeth

     4 hours ago

    Brad: don't color the roots first
    Also brad: 5:15

  • Sobbing SobbleTM

    Sobbing SobbleTM

     7 hours ago

    I'm planning on getting two tone hair again and not gonna lie, I want you to do that.

  • Radish

    Radish

     15 hours ago

    K pop who

  • omgtabby

    omgtabby

     20 hours ago

    "This color looks sooo good with her skintone" you mean the foundation she's got on that makes her like, 4 shades darker than she actually is? Look at her neck and wrist lmao

  • Chloe Turner

    Chloe Turner

     22 hours ago

    🤣🤣🤣 this is too funny! Beautiful colours!!! 😍

  • Vivian Huang

    Vivian Huang

     22 hours ago

    I didnt forgot



    Forget

  • Jessie Smith

    Jessie Smith

     yesterday

    Shoto? Is that you?

  • Momo Jjang

    Momo Jjang

     yesterday

    Kinda wish you coloured it half blonde and half pink like tae

  • Sophie Rawsthorne

    Sophie Rawsthorne

     yesterday +1

    The green though 😍 I want that colour! I'm so tempted to half and half my hair but I'm concerned about how you wash it out without it bleeding together

  • Hanna Pomme

    Hanna Pomme

     yesterday

    Him: your like beautiful
    Me: * has laryngitis and makes a confused squeaky wheeze *

  • Einin

    Einin

     yesterday +2

    yo if anyone sees this within like a week: I have green hair and I wanna dye half of it black but I have bangs, should I split dye the bangs or should I leave them green or just fill black

  • rr db

    rr db

     yesterday

    when he calls you beautiful 😌

  • Kara Kornacki

    Kara Kornacki

     yesterday +1

    Me: clicks on this video
    The first thing I noticed: the RHCP shirt

  • kim

    kim

     2 days ago

    Ily

  • Reta Ivanovna

    Reta Ivanovna

     2 days ago

    I love it omg

  • Jackson Anderson

    Jackson Anderson

     2 days ago

    Harley fricken quin

  • Micaela Santos

    Micaela Santos

     2 days ago +2

    I'm living for that first girl 😍 😍 what a look

  • Emilie Gertz

    Emilie Gertz

     2 days ago

    If this isn’t a cosmo and Wanda moment idk what is

  • Nicole Schwan

    Nicole Schwan

     2 days ago

    You should do yello